Blog about Fish Feed Technology and Aquaculture System.....HOW CAN Keli Omega 3 BE FREE …? Solution : Keli Omega 3 is supported by the advertising shown on each of its pages. You are helping to support Keli Omega 3 every time you see an advertisement,visits the link or signup with a service advertised by our sponsors...or make a donation at the link provided..Thanks you...and you are welcome to visits us again.……

02 Julai 2009

DONATION

Sumbangan Kepada Blog Keli Omega 3

Jika maklumat di blog ini boleh membantu anda dan di manafaatkan, dan anda ingin menyumbang,sila guna pilihan yang di sediakan.Sumbangan yang di beri tidak di tetapkan,terpulang kepada keiklasan anda.

Kenapa menyumbang? Penulis blog ini ingin mengunakan masa yang secukup nya bagi membantu para penternak,pengilang atau pembaca lain bagi menulis rencana,mencari bahan bahan bacaan lain yang sesuai,selain dari memberi maklum balas keatas coments coments yang di hantar.Sumbangan anda juga akan di guna kan di dalam R & D yang sentiasa di buat dari masa ke semasa, segala hasil yang di perolehi akan di siarkan di blog ini.

Anda boleh menyumbang melalui akaun bank berikut

AQUA MECHATECH

RHB BANK 20301100094347

Atau menghantar cek/money order anda atas nama AQUA MECHATECH

Ke alamat berikut

1450 A,Raja Perempuan Zainab 2,Demit

16150 Kota Bharu ,Kelantan,

Malaysia

No. Talipon : 013 9551734

Terima Kasih Di Atas Sumbangan Dan Sokongan Anda

0 ulasan: